Wielkanocna kampania promocji polskiej żywności

Ruszyła ogólnopolska kampania „Polska smakuje każdego dnia”. Za jej przygotowanie i realizację - na zlecenie krajowych producentów artykułów spożywczych odpowiada agencja Publicis Consultants.


Celem kampanii jest ułatwienie konsumentom dotarcia do polskich dobrej jakości produktów spożywczych - na targach, bazarach, małych sklepikach czy bezpośrednio u lokalnych producentów.
Ważnym aspektem kampani jest edukowanie konsumentów, jak wybierać oraz gdzie kupować produkty spożywcze, aby mieć gwarancję ich wysokiej jakości oraz pewnego pochodzenia.
 
Początek działań zaplanowano na okres przygotowań do Wielkanocy.

W ramach kampanii jest prezentowany film o odbudowywaniu relacji z bliskimi i roli spotkań przy świątecznym stole, który został wyreżyserowany przez Łukasza Madziara.
Film obejrzycie tutaj:
 
 
Na potrzeby kampanii przeprowadzone zostało również badanie o tym, czego Polakom, którzy mieszkają na co dzień za granicą brakuje w kuchni najbardziej, za czym tęsknią (oczywiście w kontekście kuchni polskiej).
 
Kampania  to wspólne przedsięwzięcie wszystkich dziewięciu Funduszy Promocji. Organizatorem kampanii jest konsorcjum pod przewodnictwem Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw, w skład którego wchodzi również Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych oraz Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczpospolitej Polskiej. 
Kampania została objęta Patronatem Prezesa Agencji Rynku Rolnego.

Oceń wpis
średnia ocena: 20.0 ilość głosów: 1